Πέμπτη 31 Μαρτίου 2016

ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ


 Θα ταχτοποιηθεί οριστικά από μόνο του με την πάροδο του χρόνου και από την διεθνή κοινότητα και άδικά ταλαιπωρείται η χώρα επί 10ετίες από τις ηλιθιότητες και τους δήθεν πατριωτισμούς των μέχρι σήμερα πολιτικών της δεκάρας των δακρύων του εθνάρχη και τα κηρύγματα από άμβωνος του Άνθιμου. Δηλαδή όταν κυκλοφορούν και τα δύο ιδία ονόματα θα γεννηθεί το λογικό ερώτημα στις διεθνείς σχέσεις το αναφερόμενο όνομα ποιά χώρα αφορά την ελληνική ή την σλαβική Μακεδονία και οι συναλλασσόμενοι θα πρέπει να γνωρίζουν σε ποιόν απευθύνονται οπότε και θα υποχρεωθεί η κοινότητα να κάνει την διάκριση των ονομάτων. Όταν ο μπάρμπα Μήτσος άκουσε τι λέω μου είπε << Γιόκα μου σωστά τα λες και εγώ που είμαι αγράμματος όταν με φωνάζουν στο τηλέφωνο για να μιλήσω με τον Παπαδόπουλο ρωτάω ποιόν Παπαδόπουλο, και αν μου πουν ότι είναι ο συγχωριανός μου του μιλάω, αν δεν το γνωρίζω κλείνω το τηλέφωνο >>
Κοίτα κύριε που ο αγράμματος μιλάει πιο σωστά από τους εθνομαλάκες και τα εθνοτσογλάνια. Και ο Μηνάς συνταξιούχος του ΟΓΑ συμπληρώνει με την παροιμία Κάλλιο κακός χρόνος παρά κακός γείτονας.
ΚΑΦΡΕ ΧΑΧΟΛΕ ΔΕΝ ΓΛΥΤΩΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΛΑΚΕΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου