Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2015

Η ΚΙΒΩΤΟΣ


 Προσφάτως τελείωσα την συγγραφή του νέου μου βιβλίου με τον τίτλο << Η ΚΙΒΩΤΟΣ >> που σκοπεύω να παραδώσω στο Νώε για να το έχει υπόψη του μετά τον επερχόμενο νέο κατακλυσμό στον πλανήτη.
Αποτελείται από 350 σελίδες και περιλαμβάνει δέκα ενότητες που δεν περιέχουν μόνο αρνήσεις αλλά και προτάσεις για την μορφή του νέου κόσμου, και τα κεφάλαια του οποίου είναι τα ακόλουθα:
1. Το άγνωστο μηδέν
2. Το καινούργιο μικρό κράτος...
3. Ασφαλιστικό, κατάργηση των ταμείων
4. Το χρηματιστήριο εργασίας
5. Η δικαιοσύνη
6. Η παιδαγωγική εκπαίδευση και θρησκεία
7. Η οικογένεια του μέλλοντος
8. Η διαθήκη και η κληρονόμοι
9. Η αντιπαροχή της γης
10. Ο ρατσισμός
Για την έκδοση 1000 αντίτυπα του βιβλίου μου χρειάζομαι περίπου € 1500 και δεν έχω τα λεφτά και δεν γουστάρω κανείς εκδοτικό οίκος να μου πάρει την δόξα. Υπάρχει άραγε κάποιος Χριστιανός να τσοντάρει για να μοιραστούμε την δόξα, λεφτά υπάρχουν. Αν δεν βρεθεί θα αναγκαστώ να εκδοθώ μόνος μου. Το πρόβλημά μου είναι ότι ο Θεούλης με έφερε στη γη 50 χρόνια νωρίτερα.

Δείτε περισσότερα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου