Κυριακή 21 Ιουνίου 2015

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΕΝΑ ΤΑΞΙΤΖΗ


(Δεν είπε το όνομά του γιατί φοβάται το φακέλωμα)
Ερ: Τι γνώμη έχετε για το Ελληνικό χρέος ;
Απ: Πιο χρέος Ρε κοντυλοφόρε; Εγώ πήρα δάνειο από την τράπεζα για ένα σπιτάκι που τώρα είναι στα αζήτητα και το εξοφλάω με χρυσάφι Εγώ δεν πήρα λεφτά από την κυρία Μαρκέλλα ή πως αλλιώς την λένε.
Ερ: Τι γνώμη έχετε για την δραχμή ;...
Απ: Τι λες Ρε μαλάκα ( με συμπαθάς για το Ρε ) δεν ήθελα να σε βρίσω με το Ρε, φτάνει το << μαλάκας>> Από τότε που ήταν στα πράματα εκείνος ο κοντός ο ασχημομούρης, δεν θυμάμαι το όνομα του, που έκανε 30 δραχμές το 1 δολάριο πήγαμε την γυναίκα μου μια φτηνιάρικη εκδρομή στο Λονδίνο και οι Αγγλικές τράπεζες μού πήραν ακόμη και τα ελληνικά κέρματα για να μου δώσουν τις λίρες.
Ερ: Τι γνώμη έχετε. Ποιός φταίει για τα χάλια μας ;
Απ : Δεν ξέρω. Όταν ήταν στα πράματα οι βασανιστές της Χούντας τρώγαμε ψωμάκι και τώρα τρώμε μόνο ωραία λόγια τότε ξέραμε το αύριο σήμερα ξέρουμε μόνο το χθες.
Ταξιτζή Ερ: Κύριε δημοσιογράφε εσύ που είσαι κουλτουριάρης και ξέρης γεωγραφία μπορείς να μου εξηγήσεις τι σημαίνει η λέξη ΓΟΥΔΗ;
Δημοσιογράφος Απ: Ακούσατε τις απόψεις ενός ανθρώπου του λαού,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου