Παρασκευή 17 Απριλίου 2015

ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ << ΜΑΥΡΑΓΟΡΙΤΕΣ >>

Κάφρε πρόσεχε !!! σε περιόδους οικονομικής δυσπραγίας φυτρώνει η τσουκνίδα που λέγεται μαυραγορίτης. Μη γίνεσαι λίπασμα της τσουκνίδας ούτε πτώμα προς βορά από τα κοράκια και λάβε υπόψη ότι οι περισσότεροι μεγάλο-κεφαλαιούχοι μετά τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο υπήρξαν οι μαυραγορίτες. Η γιαγιά μου έλεγε « παιδάκι μου η γη και η θάλασσα αρρωσταίνουν αλλά ποτέ δεν πεθαίνουν» και ο πατέρας μου σε οικονομικές απαιτήσεις μου έλεγε «παιδί μου υπομονή τώρα είμαστε σε περίοδο ισχνών αγελάδων » Αλλά κάποτε ο άρρωστος γίνεται καλά και η αγελάδα τρώγοντας χορταράκια παχαίνει. Η ιστορία μας διδάσκει ότι το ΚΑΠΟΤΕ δεν είναι αιώνας αλλά μια χρονική περίοδος 5 έως 7 χρόνια . Λοιπόν υπομονή, ο υπομένων και ο επομένων νικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου